خانه علمی جنگ تبلیغاتی آموزش و پرورش مشکین با کرونا

جنگ تبلیغاتی آموزش و پرورش مشکین با کرونا

0
جنگ تبلیغاتی آموزش و پرورش مشکین با کرونا
تعطیلی آموزشگاه های علمی

دیروز آموزش و پرورش مشکین‌شهر در اقدامی غیرکارشناسی آموزشگاه‌های علمی فعال در سطح شهر را تعطیل کرد تا یک بار دیگر بر همگان ثابت کند که در اتخاذ تصمیمات عجیب و خلق‌الساعه چقدر توانایی دارد. تصمیمی تبلیغاتی که هیچ هزینه‌ای برای آموزش و پروش ندارد و بار مالی آن تنها بر دوش آموزشگاه‌ها سنگینی می‌کند.

⭕ در شهری که مردم با پاندمی وحشتناک چینی به حال خود رها شده‌اند، دسته‌های عزاداری بدون توجه به پرتکل‌های بهداشتی همچنان پابرجا هستند، استخرها سالنهای ورزشی به کارشان ادامه می‌دهند، بنگاههای املاک و ماشین و کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی کمافی‌السابق مشغول سرویس‌دهی به خلق‌الله هستند و مردم در کوچه و خیابان و هر کوی و برزنی بدون هیچ محدودیتی در هم می‌لولند، تعطیلی آموزشگاهها چه معنایی دارد؟ چگونه است که از میان صدها شغل و کسب و کار در این وضعیت حاد و بحرانی تنها یکی را انتخاب می‌کنند و کاری با بقیه ندارند؟ انگار که باید ریشه کرونای دلتا و بی‌تدبیری‌های خارج از شمار و نبود واکسن را باید در آموزشگاهها جست و بس.

مدارس غیر حضوری خواهد بود

🛑 با وجود همه تکذیب و انکارها دیگر همه می‌دانند که امسال نیز مدارس به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. تعطیلی آموزشگاهها ضربه‌ای جبران‌ناپذیر بر آررو وآمال کسانی است که قصد دارند از این کورسوی آموزشی فعال در شهر بهره‌‌ای ببرند و در مراکز تحصیلی و آموزشی عالی کشور جایی برای خود دست و پا کنند. اما با تصمیم عجیب مسئولان آموزش و پرورش همه این آمال نقش بر آب شد.

🔶️ در این که قرنطینه سراسری امری ضروری است هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد؛ اما باید همه آحاد مردم و همه مشاغل مشمول آن قرار گیرند. کسی نیست از این آقایان بپرسد، شما که همه چیز را به حال خود رها کرده‌اید، شما که برق و آب و قرنطینه و واکسن و سرم را بی‌خیال شده‌اید، لطف کنید و این یک مورد آخر را هم بی‌خیال شوید تا مردم حداقل در انتخاب شیوه مردن خود آزادانه تصمیم بگیرند.

✍ غفور امامی‌زاده خیاوی

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here