خانه استان اردبیل ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای بزرگراه سربند – مشگین شهر اختصاص یافت

۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای بزرگراه سربند – مشگین شهر اختصاص یافت

0
۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای بزرگراه سربند – مشگین شهر اختصاص یافت
بزرگراه مشگین -سربند

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از اواسط سال ۱۴۰۰ پیگیر تخصیص منابع از محل ماده ۵۶ و بانک عامل بودیم. در نهایت بعد از گذشت ماه‌ها و پیگیری‌های استاندار اردبیل، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نماینده مردم شهرستان پارس آباد در مجلس شورای اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل این موضوع به نتیجه رسید. اکنون شاهد تخصیص منابع از محل ماده ۵۶ برای بزرگراه سربند به مشگین‌شهر باشیم.

تزریق منابع

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: روز گذشته قسط اول این منابع به میزان ۱۰۵ میلیارد تومان برای بزرگراه سربند به مشگین‌شهر اختصاص یافت. وی گفت امیدواریم در ماه‌های آینده مابقی اعتبار از محل مذکور به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان تخصیص یافته و به پروژه تزریق شود.

حیدری افزود: با تخصیص این منابع و همچنین ۷۰ میلیارد تومانی که دولت از محل ردیف‌های ملی اختصاص می‌دهد امیدواریم با تأمین منابع مالی، همراهی پیمانکار پروژه و تلاش همکاران راه و شهرسازی در سال جاری با اولویت ۲۰ کیلومتر اول از بزرگراه سربند – مشگین‌شهر که مسیر پر ترافیک و پرحادثه است هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسد.

محور مشگین‌شهر – اهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در محور مشگین‌شهر – اهر نیز توسعه ۱۰ کیلومتر بزرگراه با انتخاب پیمانکار آغاز شد. به رغم بدهی ۳۵ میلیارد تومانی به پیمانکار در بزرگراه سه راهی صحرا – رضی – گرمی در این مسیر کار نهایی در حال انجام است.

حیدری ادامه داد: ۵ کیلومتر بزرگراه ورودی شهر گرمی افتتاح شده و ۱۵ کیلومتر محور گرمی – اردبیل نیز با انتخاب پیمانکار در مرحله انجام است.

وی بیان کرد: راه اصلی انگوت به مشگین‌شهر و پارس آباد نیز به رغم ۲۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکار در مراحل اجراست.

وی هیچ اشاره ای به مشخصات پیمانکاران نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here