خانه اقتصادی افتتاح ۲طرح مهم اقتصادی در ناحیه صنعتی مشگین‌شهر

افتتاح ۲طرح مهم اقتصادی در ناحیه صنعتی مشگین‌شهر

0
افتتاح ۲طرح مهم اقتصادی در ناحیه صنعتی مشگین‌شهر
شهرک صنعتی مشگین شهر

ارژنگ عزیزی در بازدید از طرح های در حال اجرا در ناحیه صنعتی رضی افزود: اولین طرح در این ناحیه صنعتی طرح تولیدی رنگ و رزین بنام شرکت آرکا می باشد که سرمایه‌ گذاری فاز اول آن برای تولید رزین با ظرفیت سالانه ۳ هزار تن به نرخ روز حداقل ۱۵ میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: مبلغ چهار میلیارد تومان تسهیلات از این میزان از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

عزیزی با بیان اینکه این واحد به صورت رسمی در دهه فجر افتتاح می شود ،افزود: تولید آزمایشی فاز اول این واحد شروع شده و اولین محصول آن به ازمیر کشور ترکیه صادر شده است.

وی گفت: طرح دوم این ناحیه صنعتی واحد تولید صفحات کابینت از ام دی اف با ظرفیت سالانه ۲ میلیون مترمکعب است که ۱۵ میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: از مبلغ کل سرمایه گذاری شده سه میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده و پیش بینی می شود تا آخر امسال به بهره برداری برسد.

عزیزی گفت: این طرح نیز به صورت آزمایشی شروع به تولید کرده و نمونه محصول آن نیز به شهرهای سلیمانیه و بغداد پایتخت عراق صادر شده است .

وی بیان کرد: در حال حاضر این واحد تولیدی با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز در سه شیفت کاری ۱۵۰ نفر اشتغالزایی دارد و صادرات سالانه آن به ۲ میلیون دلار می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here